Dinçer'in Bloğu

Blok derken; basketboldaki bloktan bahsediyorum, yazım yanlışı yok.. (Bkz. Sayfanın sağındaki resimde 7 numaraya yaptığım blok) Ama hazır blok olayına girmişken bir de blog olayına girsem fena olur mu? Bence olmaz. Hadi buyrun...

Cuma, Mayıs 27, 2005

İlk mesaj

Öncelikle burada neler bulabileceksiniz, ondan bahsetmek istiyorum. Her blokta olduğu gibi bu blokta da zamanlama, sıçrama, estetik, topu panyaya yapıştırma gibi özelliklerden en az bir-iki tanesi mevcut olacak. Sonrasında, her blog'da olduğu gibi bu blog'da da çeşitli konular ile ilgili denemeler yer alacak. (Bu kelime oyununu daha ne kadar sürdürürüm bilemiyorum!)
Değinmek istediğim konulara örnek vermek gerekir ise; ilk 3 sırayı "Bilgisayar", "Basketbol" ve "Sinema" alacak diye düşünüyorum. Bakalım, kısmet...
Hayırlı olsun.

3 Comments:

  • At 1:40 ÖÖ, Blogger tuncay said…

    Merhaba,

    Öncelikle tebrik edeyim. Medeni cesaretini kullanıp ilk postunu yapmışsın.

    Fakaat.. Başlıkta bloğu deyip aşağılarda blog'da gibi kelimeler olmamış :-) TDK ile görüşüp blog kelimesini Türkçe'ye almak gerektiğinden bahsetset mi acaba?

     
  • At 1:40 ÖÖ, Blogger tuncay said…

    Haa.. Unutmadan ilk comment (ya da ahkam) benden oldu, onu da belirtmek isterim.. :-)

     
  • At 2:09 ÖÖ, Blogger tuncay said…

    Anaa.. İlk commentte rezil olmuşum ben! Bloğu deyince hay Allah.. Herkes hata yapar üzmeyeyim kendimi. :-)

     

Yorum Gönder

<< Home