Dinçer'in Bloğu

Blok derken; basketboldaki bloktan bahsediyorum, yazım yanlışı yok.. (Bkz. Sayfanın sağındaki resimde 7 numaraya yaptığım blok) Ama hazır blok olayına girmişken bir de blog olayına girsem fena olur mu? Bence olmaz. Hadi buyrun...

Salı, Haziran 07, 2005

Time-out!

Yüksel lisans eğitimimi sürdürmekte olduğum Marmara Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünde final/proje zamanı geldi çattı en sonunda. Ve tabii ki, her bilinçi öğrenci gibi ben de yumurta kapıya gelir gelmez çalışmalara başladım.
İş + ders konusunda harcayacağım zamanı düşünürsek, geriye pek bir şey kalacağını da düşünmüyorum. Bu nedenle de Haziran'ın ikinci yarısına kadar sık güncelleme sözü veremiyorum. Olur da güncelleme olursa, bilin ki uykudan kesmişimdir, yemekten kesmişimdir.. Bir şeyden fedakarlık yapmışımdır yani..

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home