Dinçer'in Bloğu

Blok derken; basketboldaki bloktan bahsediyorum, yazım yanlışı yok.. (Bkz. Sayfanın sağındaki resimde 7 numaraya yaptığım blok) Ama hazır blok olayına girmişken bir de blog olayına girsem fena olur mu? Bence olmaz. Hadi buyrun...

Cuma, Ağustos 26, 2005

Piranha Airboat MP3 Player

Tatile çıkmadan önce kendime bir MP3 Player almak istedim. Böylece hem uzun otobüs yolculuğu boyunca vakit geçirecektim, hem de bundan sonra herhangi bir yola çıkarken yol stresini üzerimden almaya yardımcı olacak bir araca sahip olacaktım. Ayırdığım bütçeye göre yaptığım araştırmaların sonucunda vardığım sonuç "Piranha Airboat MP3 Player" oldu. Linkin de gösterdiği, Sirkecide bulunan Aydınlar Foto'ya gittim ve bu aletin 512 MB hafızaya sahip olan modelini aldım. İlk akşam şarj sorunu olduğunu gördüm; fırsat bulur bumaz geri götürdüm ve aynısıyla değiştirdim.

Sonrasında tatile giderken, tatilde, ve tatilden dönerken sorunsuz bir şekilde çalıştı. Tatil sonrası pek kurcalama fırsatı bulamadığımdan ayrıntılı bir değerlendirme yapamıyorum henüz ama şu an için fiyat/performans olarak baktığımda piyasadaki en iyi ürünlerden biri olarak görünüyor.

3 Comments:

  • At 1:08 ÖS, Blogger Ulker said…

    Ben de bir süredir Minton MPP-3002 (128MB) kullanıyorum. Oldukça memnunum ama çok hızlı pil tükettiğinden şarjlı pil kullanmak gerekiyor. SD-Card takma imkanı da olduğundan kapasitesini istediğiniz kadar artırabiliyorsunuz.

    Senin makinenin şarjlı olması çok iyi bir özellik gibi görünüyor.
    Güle güle kullan :)

     
  • At 11:59 ÖÖ, Blogger Dincer said…

    Teşekkür ediyorum :)

     
  • At 4:16 ÖS, Blogger Unknown said…

    2 GB lık piranha mp3 player i 14.98 e nassiya.com dan aldım çok memnunum çok ucuz ürünler var ..

     

Yorum Gönder

<< Home