Dinçer'in Bloğu

Blok derken; basketboldaki bloktan bahsediyorum, yazım yanlışı yok.. (Bkz. Sayfanın sağındaki resimde 7 numaraya yaptığım blok) Ama hazır blok olayına girmişken bir de blog olayına girsem fena olur mu? Bence olmaz. Hadi buyrun...

Salı, Temmuz 26, 2005

Neden 23 gündür yazmıyorum?

Evet, tam 23 gündür bloğuma yazı yazmıyormuşum. Bunun yanı sıra şunu da söylemek isterim ki son 105 haftanın 104'ünü şirkette geçirmiş birisiyim ben aynı zamanda! Bloğumu boşlamamın nedenlerinden birisi, hatta en önemlisi iş yoğunluğu diyebilirim yani. "Ne ile uğraşıyorsunuz ki işte?" diye sorduğunuzu duyar gibiyim. Şu linkle açıklamaya çalışayım:

http://www.intertech.com.tr/site/tr/iays_detay.html

Bu ürün uzun zamandır üzerinde çalıştığımız bir projenin sonucu olarak ortaya çıktı. Ve insanın gerçekten büyük zamanını alan kapsamlı bir proje.

Son zamanlarda gene vaktimi (ç)almaya başlayan ve bu siteyi aksatmama neden olan başka bir neden ise şu:

http://www.pesinsight.com/

Pro Evolution Soccer 4 denen şu oyunu o kadar iyi oynuyorum ki önüme gelen her rakibi yenesim geliyor ve herbiri 10 dakika süren bu maçlar da zevkli olduğu kadar da zaman alıcı oluyor. Ne kadar iyi oynadığımı Tuncay arkadaşıma sorabilirsiniz; kendisine son oynadığımız maçın ilk yarısında 2 gol avans verip 2. yarıda attığım 4 (dört) golle maçı 4-2 kazanmıştım :-)

Bu ve bunun gibi nedenle dolayısı ile bloğumdan bir süredir uzak kaldım. Bugün Tuncay'ın yazdığı süper Prag yazısını görünce benim de içimden kendi blog sayfamı bir elden geçirmek geldi. Umuyorum bundan sonraki yazı aralıkları daha kısa süreli olacak.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home