Dinçer'in Bloğu

Blok derken; basketboldaki bloktan bahsediyorum, yazım yanlışı yok.. (Bkz. Sayfanın sağındaki resimde 7 numaraya yaptığım blok) Ama hazır blok olayına girmişken bir de blog olayına girsem fena olur mu? Bence olmaz. Hadi buyrun...

Pazar, Eylül 18, 2005

Rencide gitti, Okşan geldi!

Blog'umu yakından takip edenler bilirler, 30 Mayıs tarihli yazımda muhabbet kuşumuz Şansal'ın yanına eş olarak aldığımız Rencide'den bahsetmiştim. Yazının sonunda ise Şansal ve Rencidenin birbirlerine pek ısınamadıklarından, ve bu durum bir süre daha böyle devam ederse Rencide'nin yerini Okşan'ın alabileceğinden dem vurmuştum. O zamanki yazımda dediklerim gerçekleşti ve 1 ay daha zaman vermeme rağmen kafeste bir arkadaşlık ortamı oluşmadı ve ben de zorunlu olarak Şansala partner olarak başka bir muhabbet kuşu almaya karar verdim. Rencideyi almış olduğum Dinçer Pet Shop'ta "Okşan" olabilecek bir dişi kuş beğendim ve Rencide ile kendisini değiştirdim. Sonuç olarak 1 Ağustos itibari ile Şansal&Okşan çifti ile maceramız başlamış oldu.

Yukarıda da gördüğünüz gibi Okşan beyaz tüylere sahip minik bir dişi kuş. Rencide kadar ürkek değil. Şansala ilk günden itibaren çok ılımlı ve sıcak yaklaştı ve en sonunda kendisine aşık etmeyi(!) başardı. Şu an itibariyle araları çok iyi. Birbirlerinin kafalarını büyük bir şefkatle kaşıyorlar. Şansal Okşanı büyük bir titizlikle besliyor. Hatta taktığım yuvaya girip çıkmaya bile başladı Okşan. Rencide ile yaşadığımız tecrübeden sonra Şansal ve Okşanın arasının bu kadar iyi olması beni çok sevindiriyor. İnşallah ileride minik Şansalların ve minik Okşanların haberlerini de burada yayımlarım :)

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home