Dinçer'in Bloğu

Blok derken; basketboldaki bloktan bahsediyorum, yazım yanlışı yok.. (Bkz. Sayfanın sağındaki resimde 7 numaraya yaptığım blok) Ama hazır blok olayına girmişken bir de blog olayına girsem fena olur mu? Bence olmaz. Hadi buyrun...

Cumartesi, Ocak 28, 2006

Şansal kanser oldu...

Uzun zamandır yazmadığım bloğuma böyle kötü ve üzücü bir haberle dönüş yapmak istemezdim ama yapacak bir şey yok maalesef.. 2004'ün Aralık ayından beri evimizde bulunan, önceleri tek başına takılan; sonraları yanına yalnız kalmaması için Rencideyi, onunla anlaşamayınca da Okşan'ı aldığımız Şansalımızın kanadında ur varmış.
Uzun zamandır kanadındaki garipliği faketmiştim ama geçer diye herhangi bir aksiyonda bulunmamıştım. Ama kaşıya kaşıya kanattığını görünce annemden veterinere götürmesini rica ettim. Veterinerin dediğine göre, kanadındaki garipliğin nedeni urmuş ve iyileşme şansı çok çok azmış. Ötenazi yapabileceğini de söylemiş hekim ama böyle bir şey istemedik. Antibiyotik/vitamin kullanarak en azından son günlerini mutlu geçirmesini sağlayacağız ve belki de bir mucize bekleyeceğiz.
Bu arada son günlerde Okşan'ın Şansal'ın sakat kanadının sorunlu kısmına ayağıyla, gagasıyla vs. bastırdığını gözlemlemiştim. Acaba neden böyle yapıyor diye merak ederken veteriner buna da cevap vermiş. Doğadaki seleksiyon güçlünün güçsüzü ezmesi gibi bir sonuç doğurduğundan Şansal'ın 'güçsüz' pozisyona geldiğini gören Okşan 'güçlü' pozisyonunun gereğini yerine getiriyordu. Bu da benim kuşların kafesini ayırma kararımın doğru bir karar olduğunu ortaya çıkarıyordu.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home